Logotyp

EC2B Kundtjänst

Välkommen
Logga in
Hem Lösningar
Nytt supportärende
Kontrollera ärendestatus
Lösning – hem Allmänt Mobilitetstjänster

Skånetrafiken Skriv ut

Ändrad den: Tis, 1 apr., 2025 vid 4:53 E.M.


Köpa, använda

  • Köpa biljett
  • Pågående biljett


För trafikinformation, störningar och annan information om resans genomförande se:
skanetrafiken.se/


Support/kundtjänst

  • För frågor som rör bokning/köp i EC2B-appen, kontakta EC2Bs support.
  • Vid försening - Förseningsersättning ansöker du hos Skånetrafiken
  • För frågor som rör kollektivtrafik-tjänsten vänligen kontakta Skånetrafikens kundtjänst. Du kan även hitta svar på en del frågor på Skånetrafikens hemsida. 

Hjälpte det här svaret? Ja Nej

Send feedback
Vi beklagar att vi inte kunde vara till hjälp. Lämna gärna feedback och hjälp oss att förbättra den här artikeln.

Relaterade artiklar

    Hem Lösningar Kakpolicy
    En helpdesk från Freshdesk
    Antal artikelvisningar